Friday, December 4, 2009

He went missing...

Jadikan lah cerita ini pengajaran..

Bertahun bersama belum tentu sampai ke penghujungnya. Siapa sangka yang dia akan diambil orang. Walau banyak mana sekali pun kita curahkan kasih sayang, namun jalan ini yang akhirnya menjadi pilihan.. dia kini bersama orang lain!


Majlis tinggal tidak berapa lama sahaja lagi. Tidak tahukah pencuri itu saya nak kawen tak lama lagi?? Macamana nak bergerak kalau kereta saya dicuri?? Tidak tahukah door gift, kad ada di dalam kereta dan barang itu amat penting sekali?? Mengapakah manusia kini sekejam ini?? Carilah duit sendiri.. Ni nak senang hidup, jadi pencuri sudah memadai.

Ceh, aku sungguh emosi!



Kini dia hanyalah memori..



Mujurlah si dia masih sudi menemani


Mungkinkah dia bakal menjadi pengganti?


Kita tunggu selepas ini. *wink*wink*



Cobaan...

4 comments:

nad nazira said...

ehhh..kete kena curik ke??? gosh! wat happened?? jahatnye pencuri ituuuu..dahla sume barang penting ada dalam tu..

`BaHa` said...

owh yes babe..kereta saya hilang! parking depan opis je huhuhu

AzUraAa said...

aku sgt simpati babe... lame aku tunggu ko cite tau...saba yo yang... smoge ko tabah menghadapi segala dugaan ye...

dialicious said...

belated congrats!sori lambat wish.hhuuhuh
congrats dh prgenant juge..begitu cargas skali..heheh